شركت اكسير سبز كوير
نوشته شده توسط : آرین تیم

 

شركت اكسير سبز كوير

 

 

يكي از حلقه هاي مفقوده و اساسي صنعت گلاب و عرقیات گیاهی کشور تامين مواد اوليه مرغوب و با كيفيت است.بدیهی است استفاده مناسب از مواد اوليه مرغوب تولید محصول با كيفيت و رقابتی را در پی خواهد داشت. اين شركت در نظر دارد تا با تامين مواد اوليه با كيفيت صنعت مذکور، گامي موثر در توليد محصول با كيفيت بردارد.

يكي از مهمترين چالش هاي فعلی کشور و منطقه، مسئله تامین پایدار آب است . از سوی دیگر این موضوع معیشت هزاران نفر از قشر زحمت کش و پرتلاش کشاورز را نیز تحت تاثیر قرارداده است .   از آنجا که اكثر گياهان دارويي نياز آبي بسيار پاييني داشته و مي توانند جايگزين بسيار مناسبی براي گياهان زراعي فعلي با نياز آبي بالا باشند، اين شركت در نظر دارد با بهره گيري از متخصصان كشاورزي و با اصلاح الگوي كشت  در همه نقاط مستعد کشور نسبت به اصلاح الگوي كشت به شیوه کشت های جایگزین اقدام نمايد.

براساس پیش بینی های معتبر ، ميزان صادرات گياهان دارويي در سال 2050 به بیش از  50 تريليون دلار خواهد رسيد . این مهم در شرایطی است که كه کشور ايران در حال حاضر با  7500 گونه گياهان دارويي در كمتر از 0/25درصد از اين تجارت جهاني سهیم است. اين شركت در نظر دارد با استفاده از توان داخلی و بهره گیری از ظرفیت های متنوع کشور  اقدامات لازم را جهت  حضور در بازارجهاني انجام داده تا ضمن احصا جایگاه مناسب کشور در بازار جهانی گیاهان دارویی ، سهم متناسبی در افزایش صادرات غير نفتي ایفا نماید.

اقبال عمومي به گياهان دارويي با هدف درمان امراض مختلف روز به روز روبه تزاید می باشد.این موضوع در شرایطی است که اكثر گياهان دارويي موجود در مراکز عرضه (عطاري ها ) هم از لحاظ گونه و هم از منظرحفظ موادموثره حين عمل آوري ، در حد بسيار پايين استانداردها مي باشند.

اين شركت در نظر دارد تا با كمك كارشناسان و متخصصان خود گياهاني با نهايت دقت در نوع گونه و خواص درماني و حفظ شرايط استاندارد فراوري وارد بازار در سطح خرده فروشی نمايد

 

ارتباط با ما:

آدرس شرکت: کاشان. خیابان باباافضل.روبه روی خیابان باب الحوائج.طبقه فوقانی ساختمان صادق پور

تلفن: آدرس کارخانه: کاشان.نوش آباد.شهرک صنعتی انصار.شرکت اکسیر سبز کویر

همراه: 09132628620

ایمیل: c.golabekashan@yahoo.com

 

فروشنده انواع گیاهان دارویی،اکسیرسبز،شرکت اکسیر سبز،اکسیر،سبز،کویر کاشان،اکسیر سبز کویر،گیاه چای کوهی،گیاه گل گاو زبان،گیاه مریم گلی،گیاه شوید،گیاه اکالیپتوس،گیاه اسفرزه،گیاه گل نسترن،گیاه ترشک،گیاه آویشن، گیاه حنا،گیاه ثعلب،گیاه رازیانه،گیاه گزنه،گیاه سنبل الطیب،گیاه عناب،گیاه بابونه،گیاه اسطوخدوس،گیاه نارنج،گیاه سیر،گیاه زیره سبز، گیاه شیرین بیان، گیاه خارشتر،گیاه بومادران، گیاه زنیان،گیاه پونه،گیاه دارچین،گیاه شا تره، گیاه هل ،اکسیر کاشان،کشت هل،گیاهان دارویی،گل محمدی، کاشان، نیاسر، گلاب قمصر کاشان، اکسیز کویر کاشان، پنلات ها، گل محمدی، بیدمشک، نعنا، کاسنی، شاتره، آلوراء،کشت، کشت گیاهان دارویی، خرید و فروش گیاهان دارویی، بسته بندی گیاهان دارویی، اسانس، اسانس گیاهان دارویی، گلاب، عرقیجات،

 





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: